آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

دونه انارم

آرتین نامه

1392/7/10 20:44
نویسنده : مامان مژگان
252 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی من!

چیزی حدود 9 ماهه که تو داری در وجود من زندگی میکنی و قلب کوچیکت تو تن من میتپه!

توی این مدت چه لحظه های شیرینی، چه خاطره هایی و چه زیستنی با تو داشتم...

چند روز دیگه مونده و من همچنان بیقرارتم...

با اینکه میدونم دیگه هیچ وقت مثل الان و تا این اندازه  به یکدیگر نزدیک نخواهیم بود، اما نمیدونی با چه عشقی منتظر اومدنتم...

میخوام تو آغوشم حضور گرمت رو احساس کنم،میخوام هر روزمو با تو شروع کنم، میخوام بغلت کنم و ببوسمت...

مامانی تو یه فرشته ای....یه هدیه از اسمون که خدای مهربون برای ما فرستاده. خدا کنه لایق داشتنت باشیم.

خدایا کمک کن،کمک کن که بتونم مادر خوبی برای پسرم باشم، که براش بهترینها رو بسازم و به بهترین جاها برسونمش.

شاهزاده من! چند روز دیگه قدم های کوچولوت رو توی این دنیا میگذاری و چشم مارو روشن میکنی...

میدونم همون اندازه که من استرس دارم و یه جورایی نگرانم،تو هم از پا گذاشتن در این دنیای ناشناخته میترسی، اما گل نازم! از هیچی نترس و نگران چیزی نباش چون من اینجام.

ما اینجاییم که همه عمرمون و به پات بذاریم و فدای یه لحظه آرامشت کنیم.

اینو بدون که تمام زندگی من و بابایی هستی و از این به بعد بزرگترین هدف و آرزوی ما آسایش و رفاه و خوشبختی توست.

دوستت داریم و بی صبرانه منتظر اومدنتیم...

مامان مژگان و بابا مهدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگس پاییزی
16 مهر 92 22:35
قربون اون احساسات قشنگ مادرانت برم من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه انارم می باشد