آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

دونه انارم

ماجراهای انتخاب اسم

1392/7/10 20:06
نویسنده : مامان مژگان
231 بازدید
اشتراک گذاری

جوجوی مامان شما توی چند ماه اول اسمت لوبیا بود بعد که جنسیتت معلوم شد قرار شد برات اسم انتخاب کنیم. بابات از اول گفت هر اسمی که تو انتخاب کنی من قبول میکنم اخه من همیشه میگم چون فامیلیه بچه از پدرش میاد اسمشو حتما مادر باید انتخاب کنه. خلاصه اولین انتخابم اسم کیان بود که بابایی هم خوشش اومد اما چون مامان زهرات به همه گفت اسمشو خودش انتخاب کرده منم این اسمو نگذاشتم(از این اسم خوشش میومد بخاطر فیلم مختار).

بعد اسم هیراد و انتخاب کردم که همه گفتن نه بعدی اسم سام بود که من واقعا این اسمو دوست داشتم که بازم بابا جانتون فرمودن نه( دقت کردی قرار بود هرچی من انتخاب کردم باشه) هر وقت هم اعتراض میکردم اذیتم میکرد میگفت تو هرچی میخوای بذار من باید شناسنامه بگیرم. خلاصه گذشت تا یه روز مونده به بدنیا اومدنت که بابا اسمهای آمیتیس/داتیس/آرتمن/آبتین رو پیشنهاد کرد روی اسم آرتمن اصرار میکرد چون به انگلیسی میشه مردهنر. منم همشونو رد کردم تا خاله سمانه زنگ زد به بابایی و گفت اسمشو بذارید آرتین که اونم قبول کرد.

معنی اسمت یعنی زیرک و باهوش.

ایشالا نامدار باشی مامانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگس پاییزی
16 مهر 92 22:36
ایشاالله نامدار و نام آور باشی توت فرنگی خالهههههههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه انارم می باشد